reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Petráš

Peter Petráš

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent. Milujem písanie, "novinárčinu", šport a našu bohatú slovenčinu. Zoznam autorových rubrík:  Pocity a myšlienkyŠportČo priniesol život

reklama

Čo priniesol život

Na chvíľu sa zastavme a vnímajme

Peter Petráš

Na chvíľu sa zastavme a vnímajme

Skúsili ste niekedy len tak nečinne pozorovať ľudí navôkol vás? Zastaviť svoj čas a sledovať, čo všetko sa deje vo vašej blízkosti? Neponáhľať sa, vychutnávať si každú sekundu, každý jedinečný okamih. Nechať sa opantať atmosférou sveta či (ne)príjemnými jedincami. Dať si príležitosť spoznať nových ľudí, darovať úsmevy, pozdravy. Premýšľať. Nad všeličím.

  • 1. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 626x
  • 0
Hrať, či nehrať? Skeptickí lekári ma nezastavia

Peter Petráš

Hrať, či nehrať? Skeptickí lekári ma nezastavia

Bez športu by môj život nebol životom. Ale teraz sa vrátim trošku do minulosti. Pred piatimi rokmi som mal trampoty s kolenom, nakoniec to vyvrcholilo až operačným zákrokom (artroskopiou), po ktorom som mal pol roka pauzu od každého športu. Potom, ako správny zanietený športovec, som začal hrať opäť postupne všetko. A hoci po každom páde sú moje obidve kolená aj dva mesiace „out“, nedám si povedať... Diagnózy sú, resp. boli, kadejaké. Ja ich nevnímam, verím svojim pocitom a stále tak trochu riskujem.

  • 23. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 310x
  • 15
Strastiplná cesta vlakmi

Peter Petráš

Strastiplná cesta vlakmi

Nie, nechcem sa sťažovať na železničnú spoločnosť, nechcem kritizovať meškania vlakov, ich preľudnenosť, ani prístup niektorých sprievodcov. Na to sme si už našťastie takmer všetci – pravidelne cestujúci zvykli. Ale cesta „nočákom“ je iná. Zhasnuté svetlá, celé kupé hlboko ponorené v spánku (aspoň sa tak každý tvári). Neviete, kedy zaspíte, kedy sa zobudíte...

  • 19. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 137x
  • 2
Vysokoškolský nonsens, alebo zámer?

Peter Petráš

Vysokoškolský nonsens, alebo zámer?

Keďže som si bol istý svojím úspešným ukončením stredoškolského vzdelania, už počas februára a marca som si podával prihlášky na vysoké školy. No a koho by to len napadlo, že sa mi nakoniec môžu prekrývať termíny prijímacích skúšok... A aj keby, veď existujú náhradné termíny, určite mi vyhovejú a budem môcť aspoň „skúsiť šťastie“.

  • 8. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 933x
  • 18
Vraj „stužková na kľúčiku“, Websine studio – hotová katastrofa

Peter Petráš

Vraj „stužková na kľúčiku“, Websine studio – hotová katastrofa

Všetko začalo ešte minulý školský rok. V treťom ročníku strednej školy prišla naša triedna pani profesorka s návrhom uľahčiť si budúcoročné povinnosti ohľadom stužkovej slávnosti. Stužková na kľúčiku nám mala poskytnúť plný servis vrátane oznámení, fotiek, tabla, videozáznamu, DJ-a, pohárov, stužiek, vankúšikov... Rodičia ponuku odsúhlasili, podpísala sa zmluva s trebišovskou firmou. Vtedy ešte zmluva nepodstatná. Keďže navštevujeme školu v Spišskej Novej Vsi, natíska sa otázka prečo firma až z Trebišova? Triedna profesorka dostala odporúčanie, a tak nebolo pochýb, že to určite bude dobrá voľba. Nikto ani len netušil, do čoho sme sa to namočili. Samozrejme, ju nikto nikdy za nič neobviňoval! Začalo sa trápenie, tvrdý boj, zápasenie s nervami, ktoré nemalo konca kraja.

  • 14. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 960x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu